enel +30 23940 20531 +30 2310 553147 info@ioletravel.gr

Συχνές ερωτήσεις για το ταξιδιωτικό γραφείο

ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ;

Συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρείτε στην καρτέλα «επικοινωνία», μας στέλνετε το αίτημα σας που περιλαμβάνει: τις ημερομηνίες και το δρομολόγιο σας, το όνομα του επιβάτη ή των επιβατών που πρόκειται να ταξιδέψουν (με λατινικούς χαρακτήρες όπως ακριβώς αναφέρονται στις ταυτότητες ή τα διαβατήρια). Εμείς θα σας απαντήσουμε όσο πιο άμεσα γίνεται για την εξέλιξη τις κράτησης σας καθώς επίσης για τον τρόπο πληρωμής άλλα ακόμα και για τον τρόπο παραλαβής του εισιτηρίου σας.

ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ;

Μέσω της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας visa\mastercard, με κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό μας ή με μετρητά στην επιχείρησή μας.

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ Ή ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

Συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρείτε στην καρτέλα επικοινωνία, μας στέλνετε το αίτημα μας για το ξενοδοχείο και τη κατηγορία του οχήματος που εσείς επιθυμείτε . Εμείς θα σας απαντήσουμε όσο πιο σύντομα γίνεται για τη διαθεσιμότητα και τις επιπλέον λεπτομέρειες που θα πρέπει να γνωρίζετε. Αφού συμφωνήσουμε σε όλα προχωράμε στο τελικό στάδιο κατοχύρωσης της κράτησης σας.

ΠΟΙΕΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ;

Μέσω ίντερνετ: visa , mastercard ,άμεσα στο γραφείο μας: visa , mastercard ,

ΠΩΣ ΑΚΥΡΩΝΩ Ή ΑΛΛΑΖΩ ΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ

Η δυνατότητα αλλαγής ή ακύρωσης ενός εισιτηρίου, ενός ταξιδιού ή ενός άλλου προϊόντος ή υπηρεσίας που παρέχει www.ioletravel.gr, εξαρτάται από τους όρους που θέτει ο εκάστοτε πάροχος. Το κόστος που ενδέχεται να προκύψει σε περίπτωση αλλαγής ή ακύρωσης μίας ταξιδιωτικής υπηρεσίας, το οποίο καθορίζεται από τους όρους του εκάστοτε παρόχου, βαρύνει αποκλειστικά τον χρήστη. Σε περίπτωση που ο πάροχος παρέχει στον χρήστη το δικαίωμα ακύρωσης ή αλλαγής του επιλεγμένου προϊόντος ή υπηρεσίας, ο χρήστης, ο οποίος επιθυμεί να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση κράτησης, είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει εγγράφως την www.ioletravel.gr μέσω e-mail στο www.ioletravel.gr ή μέσω φαξ στο +30 2394020531 ενημερώνοντας σχετικά με το αίτημά του. Εάν η εντολή ακύρωσης / αλλαγής σταλεί εκτός ωρών εργασίας τότε ως ημέρα παραλαβής της σχετικής εντολής θα θεωρηθεί η ερχόμενη εργάσιμη. Η www.ioletravel.gr δεν δύναται να ακυρώσει ή να τροποποιήσει κάποια κράτηση αν δεν έχει λάβει την έγγραφη εντολή του χρήστη όπως προαναφέρθηκε. Σε περίπτωση ακύρωσης, ή μερικής ακύρωσης κάποιας κράτησης, ενός ταξιδιού ή ενός άλλου προϊόντος ή υπηρεσίας που έχει πραγματοποιήσει ο χρήστης μέσω της www.ioletravel.gr , η αμοιβή της www.ioletravel.gr για την μεσολάβηση της δεν επιστρέφεται ενώ υπάρχει πάγια χρέωση ως εξής: – Αεροπορικά εισιτήρια:
€ 10,00 για κάθε εισιτήρια εσωτερικού και € 20,00 για εισιτήρια εξωτερικού συν την ακυρωτική χρέωση της αεροπορικής εταιρείας εφόσον προκύπτει. – Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: € 3,00 για κάθε εισιτήριο συν την ακυρωτική χρέωση της ακτοπλοϊκής εταιρείας εφόσον προκύπτει. – Ξενοδοχεία / Αυτοκίνητα: Μόνο η ακυρωτική χρέωση του παρόχου εφόσον προκύπτει. Σε περίπτωση αλλαγής κάποιας κράτησης, ενός ταξιδιού ή ενός άλλου προϊόντος ή υπηρεσίας που έχει πραγματοποιήσει ο χρήστης μέσω της www.ioleravel.gr, δύναται να ζητηθεί από τον χρήστη καταβολή επιπρόσθετου τέλους επανέκδοσης.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ;

Η ημερομηνία για επιστροφή χρημάτων από ακυρώσεις εξαρτάται από το είδος της υπηρεσίας. Ειδικότερα, σε περίπτωση ακύρωσης ή αλλαγής που αφορά αεροπορικά εισιτήρια, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται εφόσον η ίδια η αεροπορική εταιρεία έχει προχωρήσει με την διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη θα πραγματοποιηθεί το νωρίτερο στο τέλος του επόμενου μήνα από την ημερομηνία της ακύρωσης. Για πιθανές καθυστερήσεις εξαιτίας της αεροπορικής εταιρείας, η www.ioletravel.gr δεν φέρει ουδέ μία ευθύνη. Η επιστροφή χρημάτων που αφορά τις υπόλοιπες υπηρεσίες της www.ioletravel.gr, θα πραγματοποιείται μετά από 30 ημέρες από την ημερομηνία ακύρωσης.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ WINBANK EASY PAY;

Η υπηρεσία δημιουργήθηκε και προσφέρεται από την τράπεζα Πειραιώς με στόχο να δώσει σε όλους τη δυνατότητα να πραγματοποιούν η να δέχονται πληρωμές εξ αποστάσεως απλά, γρήγορα και με απολυτή ασφάλεια μέσα από έναν και μοναδικό χώρο. ο δικός μας χώρος σε αυτήν την υπηρεσία είναι : https://www.easypay.gr/payments/payments.asp όπου μέσα από εκεί μπορείτε να πληρώσετε την υπηρεσία που σας προσφέραμε χωρίς να χρειαστεί να μας δώσετε τα στοιχειά της κάρτας σας.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ Ή ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ

Μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην αριστερή πλευρά της ιστοσελίδας μπορείτε να μας στέλνετε τα σχόλια , τις παρατηρήσεις σας αλλά και τυχόν ερωτήσεις σας. Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ;

Ναί. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να βελτιώνεται, οι αεροπορικές εταιρείες σας παροτρύνουν να ελέγξετε εκ των προτέρων. Επισκεφθείτε τον ιστότοπο της ενδιαφερόμενης αεροπορικής εταιρείας. Στις περισσότερες περιπτώσεις θα χρειαστείτε τον αριθμό κράτησης ο αριθμός e-ticket. Οι περισσότερες κάρτες επιβίβασης μπορούν να εκδοθούν μόνο εντός 24 ωρών από την ώρα πτήσης.

ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ;

Φυσικά , υπάρχει σε όλες τις εκδρομές μας η Ασφάλεια Αστικής Ευθύνης.

Προσθήκη κράτησης